Wednesday, October 5, 2011

Still life with changing candles




Despite my ban on unnecessary purchases for the house I came home from the charity shop the other day with this battered old bowl with the charming brown decor. 
Very suitable for the season. 



These are colours I really like right now: 
Brown, petrol blue, pale dusty green and mossy green.

The brown milk bottle is a find from my mothers basement. 
The little green book is from a library sales earlier this year.


The petrol blue candle was a bit dark so I switched it for one in a lighter pale blue-green.    


Funny how quickly it gets dark these days. 
From the first till the last picture it only took a few minutes but look how the light changed. 

7 comments:

  1. Finfin blogg du har, fant deg akkurat via NIB.
    Synes det var veldig sprekt med de blå gulvene må jeg si, det er noa man ikke ser hver dag :)

    Ha en fin onsdagskveld
    ~Signe

    ReplyDelete
  2. Fine bilder og fin blogg forøvrig med masse inspirasjon!
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  3. Hei du! Her likte jeg meg godt! :) Kommer tilbake.

    ReplyDelete
  4. Hei!

    Fann deg via NIB idag. Likar bloggen din - legg deg rett inn i rullen min:-)

    ReplyDelete
  5. Fiiin blogg! Liker stilen:)
    La meg til som følger og gleder meg til mer:)
    Janni

    ReplyDelete
  6. Hei hei!!

    For en flott blogg med masse bra innhold. Har lagt meg til som følger og lagt deg i blogg lista mi!!

    Tine

    ReplyDelete
  7. Åh, for et sukkertøy av en blogg! Du er bokmerket!

    ReplyDelete