Tuesday, October 25, 2011

Halfway change


I'm spending a couple of stolen hours after my daughter's bedtime with the granny square blanket that I started crocheting earlier this summer.

I had gotten this far -
when I finally decided it was all wrong. 


So now I'm adding a white round to every square, and it completely changes the look of it.


Granny squares are easy to crochet but gives you quite a lot of needlework afterwards.  Not particularly looking forward to that...


Beautiful collection of colours although late evening light changes the colours somewhat.



3 comments:

  1. Åh, herlige farger da. Kjempefint med hvitt rundt!
    Jeg kunne hekle før, men har helt glemt prinsippet nå. Hm, spørs om jeg må lære meg det igjen:)
    Fin tirsdag til deg!
    Klem E

    ReplyDelete
  2. Helt fantastisk!
    - fargeterapi på høyt nivå -

    Takker for nydelig inspirasjon :)

    ReplyDelete
  3. Ha ha :) Jeg har heklet babyteppe etter babyteppe til venninner, og jeg har festet tråder og festet tråder......og festet tråder........og festet tråder :) ha ha... Man slipper liksom ikke unna :) Men det er verdt det :)
    Et lite tips.... for hver 5 rute du hekler, fest alle trådene... så tar du det litt og litt, i stedet for alle på en gang når du har 150 ruter :)

    Lykke til :)

    lilja

    ReplyDelete