Wednesday, January 2, 2013

Happy new year 2013






The table laid out for a festive dinner. 
Actually this is a redo of the Christmas eve table, very simple, but when the food was laid out it got kind of full:)


Now it's time to rip off the white table cloth.
The holidays are over as is vacation. Today is back to work.
I've had such a wonderful Christmas it feels a shame to put away the holiday decoration.
On the other hand I love that it's January.
The days will be lighter, the year is new and possibilities indefinite...?

HAPPY NEW YEAR 2013




5 comments:

  1. Godt nytt år!
    Så stilig med det kartet på veggen :)
    Sjekk ut min give away :)

    *Mari*

    ReplyDelete
  2. Godt nytt år!
    Veldig fint med et helt enkelt dekket bord. Veldig fint med innslag av tre som de lysestakene.
    Håper du har hatt en super jul! Lysere tider i vente, det liker jeg!

    ReplyDelete
  3. Så fint dekket bord og jeg liker dine fine stoler. ♥

    klem,
    Vicky

    ReplyDelete
  4. God nytt år til deg også. Flott festbord du har dekket og de stolene likte jeg veldig godt!

    ReplyDelete
  5. Heisan!
    Godt nytt år til deg og tusen takk for koselig hilsen!
    Fint dekket borg også er jeg forelsket i fargekort-treet litt lengere nede her; herlig!!! '
    Klem fra Kaspara

    ReplyDelete