Thursday, January 10, 2013

From within












Jeg har lett etter min stil interiørmessig i lang tid, men finner den ikke helt.
For jeg liker alt mulig
- jeg liker hvitt og rolig
- men også fargefest
- jeg liker minimalisme og modernisme
- og maksimalisme med nostalgi og retro


Innredningen av spisestuen pt er et resultat av miks og matsj i stiler; stramt og moderne og svart&hvitt og grafisk med maksimalisme og retro og tunge farger og snirklete mønster.
Kanskje ikke oppskriftsmessig, men min måte.







Dette er mitt bidrag til nib`s januarutfordring From within.

11 comments:

  1. Nydelig bidrag, også så fin spiseplass og ikke minst bilder. Her inne fikk jeg go`følelsen.

    Legger meg til som følger;)

    Også så fint med allsidig smak;)

    Du er hjertelig velkommen inn til meg også;)

    Lykke til i utfordringen;)

    -malla-

    ReplyDelete
  2. Kjempe fint sammensurium av stiler. Love it!
    klem:)

    ReplyDelete
  3. Liker stilen din. Du har samme stoler rundt spisebordet
    som meg bare mine er hvite!! Lykke til i utfordringen

    Katrine

    ReplyDelete
  4. Så utrolig fine spisestoler!! Fy søren. :-)

    ReplyDelete
  5. Her var det masse fint! Digger bl.a den keramikkvasen i brunt og gult:) Ha en finfin dag!

    ReplyDelete
  6. Er ikke nettopp den miksen din stil da? Det ser nå gjennomtenkt og gjennomført ut på bilder ihvertfall. Men jeg skjønner hva du mener, og det kan være vanskelig å se sin egen stil.

    ReplyDelete
  7. Likte stilen din veldig godt jeg!
    og det nederste bildet var kjempe fint!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    ReplyDelete
  8. Kjempe kult! Flotte bilder som jeg blir glad av å se på:)
    God helg til deg!
    Klem Camilla

    ReplyDelete
  9. Så fin blogg. Det at du blander stiler er kjempefint. Du har noe en ikke ser på alle andre blogger og det gjør det spennende! Jeg legger meg til som følger :-) Ta gjerne et titt innom min blogg også.
    klem fra Åsne
    marianneleonora.blogspot.no

    ReplyDelete
  10. *sukk*
    Jeg elsker spisestolene dine!!! Fantastiske! Har kun en slik selv, og kunne veldig gjerne hatt flere kjenner jeg;)

    ...og så er det en rar greie det der med å finne stilen sin, for den er vel hos de aller fleste av oss stadig litt i forandring... Og akkurat sånn gjør det litt spennende synes jeg;)

    Jeg elsker å mikse stiler og stæsj etter smak og behag, eller dagshumøret for sign dags skyld;) synes det er fint hos deg jeg:) masse detaljer jeg liker!!:)

    Ønsker deg en flott uke videre!
    Klem fra meg

    ReplyDelete