Thursday, September 26, 2013

Pluss bærepose

Det er så lett når jeg trenger noe å bære noe i å bare ta en plastpose.
Men det er ikke alltid så kledelig.
Har tidligere sydd flere tøyposer, med og uten hank, i forskjellige størrelser og som passer til forskjellige formål.
Nå har jeg sydd denne bæreposen som kommer til å være perfekt til å bære varer hjem fra butikken, romslig og kraftig, og sydd i favorittfargekombinasjonen svart/hvitt og med favorittsymbolet pt: plusstegnet.
Plass til mye varer i denne bæreposen. Pose og hanker er sydd med forsterkede sømmer så den skal tåle å bære tungt. Hankene er korte så ikke posen skal slepe i bakken.

 For en stund siden kjøpte jeg en bunke merkelapper med tanke på salg av hjemmelaget.
Jeg har ikke kommet så langt ennå, denne plussbæreposen er det eneste som har fått merkelappen på seg.
Foreløpig.

 

5 comments:

  1. Superfin. Så flink og kreativ du er;)

    Ha en finfin dag:)

    - malla -

    ReplyDelete
  2. Kjempefin, skulle gjerne hatt en sånn en!!

    ReplyDelete
  3. Så god ide da! Sikker på du kunne solgt noen. Kanskje jeg kopierer akkurat denne og syr meg noen nett :)

    ReplyDelete
  4. Kjempefin! Jeg kan ikke syr men har to fine bager som Ikea delte på interiør messe i Bergen i før.

    Klem,
    Vicky

    ReplyDelete